Ahmetli'de LEADER Dönemi Başladı.

Ahmetli'de LEADER Dönemi Başladı.

16.06.2026 10:01

Ahmetli’miz için kalkınma yolculuğunda yeni ve güçlü bir sayfa açmanın gururunu yaşıyoruz! IPARD III Programı Altıncı Başvuru Çağrısı kapsamında, Yerel Kalkınma Stratejilerinin Uygulanması (LEADER Yaklaşımı) tedbirini Ahmetlimizde ilk kez hayata geçiriyoruz. TKDK Manisa İl Koordinatörlüğünde, Manisa Milletvekili Sayın Mücahit Arınç ve Manisa İli Vali Yardımcısı Sayın Hikmet Dengeşik’in katılımıyla, Ahmetli Yerel Eylem Grubu Derneği olarak sözleşmemizi imzaladık. İmzalanan sözleşme %100 hibe desteği ve 11 milyon 450 bin TL bütçesiyle 5 yıl süreyle uygulanacaktır. Kırsal kalkınmayı destekleyecek, yerel iş birliğini artıracak ve Ahmetlimize değer katacak bu önemli girişimin hayırlı olmasını diliyor; sürece katkı sunan tüm paydaşlarımıza teşekkür ediyoruz.

← Haberler